Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
dodatkowej ramie, zawieszonej na powietrznych miechach. Aby poprawić widoczność z miejsca kierowcy i zredukować opór czołowy, zastosowano mniejsze chłodnice i wyprofilowano maski. Mieszczą się pod nimi elektronicznie sterowane silniki: rzędowe szóstki (E7) i widlaste ósemki (E9). Te ostatnie znane są nawet w Polsce, montuje się je bowiem w ciągnikach Renault Magnum (francuski koncern od października 1990 roku jest wyłącznym właścicielem Macka).
Amerykańskie silniki znane są z trwałości. Osiągają przebiegi do 2 mln km, a firma udziela na nie gwarancji na 460 tysięcy km. Inżynierowie Macka zadbali o to, aby silnik osiągał możliwie duży moment obrotowy, nawet kosztem zmniejszenia mocy maksymalnej. Dzięki
dodatkowej ramie, zawieszonej na powietrznych miechach. Aby poprawić widoczność z miejsca kierowcy i zredukować opór czołowy, zastosowano mniejsze chłodnice i wyprofilowano maski. Mieszczą się pod nimi elektronicznie sterowane silniki: rzędowe szóstki (E7) i widlaste ósemki (E9). Te ostatnie znane są nawet w Polsce, montuje się je bowiem w ciągnikach Renault Magnum (francuski koncern od października 1990 roku jest wyłącznym właścicielem Macka). <br>Amerykańskie silniki znane są z trwałości. Osiągają przebiegi do 2 mln km, a firma udziela na nie gwarancji na 460 tysięcy km. Inżynierowie Macka zadbali o to, aby silnik osiągał możliwie duży moment obrotowy, nawet kosztem zmniejszenia mocy maksymalnej. Dzięki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego