Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
gier przenoszone są do życia. "Nie ufaj nikomu, strzelaj pierwszy, walcz, bądź sprawny fizycznie".
Wołodyjowski czy Kloss robili wszystko "dla ojczyzny" - gracze uczą się, że należy wszystko robić dla siebie. Ale bohater w grze nie jest wzorcem, lecz sposobem. Sposobem na życie.
A życie nas oszukuje, jak głosi kultowy film "Matrix". Skonstruowany jak gra i przez wielu młodych uważany za najważniejszy film XX w. Ciekawe, kto utożsamia się z Neo, kto gotów jest mieć go za bohatera? Neo odkrywa, że świata - z jego konsumpcyjną wspaniałością - w ogóle nie ma. To atrapa. Ludzie są oszukiwani przez tajemniczych Agentów, na usługach polityków. Neo
gier przenoszone są do życia. "&lt;q&gt;Nie ufaj nikomu, strzelaj pierwszy, walcz, bądź sprawny fizycznie&lt;/&gt;".<br>Wołodyjowski czy Kloss robili wszystko "&lt;q&gt;dla ojczyzny&lt;/&gt;" - gracze uczą się, że należy wszystko robić dla siebie. Ale bohater w grze nie jest wzorcem, lecz sposobem. Sposobem na życie.<br>A życie nas oszukuje, jak głosi kultowy film &lt;name type="tit"&gt;"Matrix"&lt;/&gt;. Skonstruowany jak gra i przez wielu młodych uważany za najważniejszy film XX w. Ciekawe, kto utożsamia się z Neo, kto gotów jest mieć go za bohatera? Neo odkrywa, że świata - z jego konsumpcyjną wspaniałością - w ogóle nie ma. To atrapa. Ludzie są oszukiwani przez tajemniczych Agentów, na usługach polityków. Neo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego