Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 01.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.
- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano przy wsparciu organizacyjnym Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. Projekt graficzny kampanii przygotowała Agencja Reklamowa PZL, a Dom Mediowy ZenithMedia opracował plan medialny.
Koszty kampanii w Warszawie wynoszą nieco ponad 40 tys. zł. - Część sfinansowaliśmy sami, jako sympatycy Ruchu, część sponsorzy. Bardzo nam pomogły media, użyczając bezpłatnej powierzchni reklamowej lub dając upusty - mówi Bartłomiej Michałowski. I dodaje, że liczy na to, iż kampania uświadomi ludziom, że powinni podejmować społeczne
stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.<br>&lt;q&gt;- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi&lt;/&gt; - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano przy wsparciu organizacyjnym &lt;name type="org"&gt;Stowarzyszenia Agencji Reklamowych&lt;/&gt; w &lt;name type="place"&gt;Polsce&lt;/&gt;. Projekt graficzny kampanii przygotowała &lt;name type="org"&gt;Agencja Reklamowa PZL&lt;/&gt;, a &lt;name type="org"&gt;Dom Mediowy ZenithMedia&lt;/&gt; opracował plan medialny.<br>Koszty kampanii w &lt;name type="place"&gt;Warszawie&lt;/&gt; wynoszą nieco ponad 40 tys. zł. &lt;q&gt;- Część sfinansowaliśmy sami, jako sympatycy &lt;name type="org"&gt;Ruchu&lt;/&gt;, część sponsorzy. Bardzo nam pomogły media, użyczając bezpłatnej powierzchni reklamowej lub dając upusty&lt;/&gt; - mówi &lt;name type="person"&gt;Bartłomiej Michałowski&lt;/&gt;. I dodaje, że liczy na to, iż kampania uświadomi ludziom, że powinni podejmować społeczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego