Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
przewidzieć czynności szkolonych i własne oraz możliwości korzystania z pomocy naukowych, urządzeń i sprzętu. Z tych względów każdy etap zajęcia musi być sumiennie opracowany, co powinno znaleźć swoje odbicie w planie-konspekcie. Treść konspektu zależy od doświadczenia i rutyny wykładowcy (instruktora) oraz od formy samych zajęć. Mgr E. Andruszkiewicz w "Metodyce szkolenia kierowców" proponuje następującą formę konspektu, na zajęcia prowadzone metodą wykładu:
Część I - nawiązanie do poprzedniej lekcji (przez wykładowcę lub przez słuchaczów, którym zadaje się odpowiednie pytania).
Część II - podanie tematu prowadzonego zajęcia.
Część III - omówienie tematu (wykład) według programu.
Część IV - utrwalenie omówionego materiału i sprawdzenie, w formie pytań
przewidzieć czynności szkolonych i własne oraz możliwości korzystania z pomocy naukowych, urządzeń i sprzętu. Z tych względów każdy etap zajęcia musi być sumiennie opracowany, co powinno znaleźć swoje odbicie w planie-konspekcie. Treść &lt;page nr=82&gt; konspektu zależy od doświadczenia i rutyny wykładowcy (instruktora) oraz od formy samych zajęć. Mgr E. Andruszkiewicz w "Metodyce szkolenia kierowców" proponuje następującą formę konspektu, na zajęcia prowadzone metodą wykładu:<br>Część I - nawiązanie do poprzedniej lekcji (przez wykładowcę lub przez słuchaczów, którym zadaje się odpowiednie pytania).<br>Część II - podanie tematu prowadzonego zajęcia.<br>Część III - omówienie tematu (wykład) według programu.<br>Część IV - utrwalenie omówionego materiału i sprawdzenie, w formie pytań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego