Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji. Wyraźnie zwiększyły się wydatki reklamowe w Hiszpanii. Patrząc na to z punktu widzenia przedsiębiorstw, które działają już na tych rynkach lub zamierzają tam prowadzić swe interesy, można powiedzieć, że w tych właśnie krajach najtrudniej jest zapewne przekroczyć tzw. próg zauważalności reklamy.
Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa. Porównanie intensywności reklamy w krajach Unii Europejskiej z USA i Japonią wskazuje jednak na znacznie większe wydatki w tych dwóch krajach. Wydatki na reklamę w USA są bowiem wyższe niż we wszystkich krajach UE łącznie, natomiast w Japonii wydaje
jest prowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Francji. Wyraźnie zwiększyły się wydatki reklamowe w Hiszpanii. Patrząc na to z punktu widzenia przedsiębiorstw, które działają już na tych rynkach lub zamierzają tam prowadzić swe interesy, można powiedzieć, że w tych właśnie krajach najtrudniej jest zapewne przekroczyć tzw. próg zauważalności reklamy.<br>Minimalna suma, jaką należy wydać, by reklama została zauważona, jest tam największa. Porównanie intensywności reklamy w krajach Unii Europejskiej z USA i Japonią wskazuje jednak na znacznie większe wydatki w tych dwóch krajach. Wydatki na reklamę w USA są bowiem wyższe niż we wszystkich krajach UE łącznie, natomiast w Japonii wydaje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego