Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
Kongu. Powrócił do Anglii w 1967 r. i na weselu przyjaciół spotkał kierowcę Anthony Horsleya o przydomku "Bubbles". Ten przekonał młodego lorda, aby został jego sponsorem w Formule 3. Rodzi się "Hesketh Racing" - amatorska stajnia grubasów - Hesketh waży bowiem przeszło 120 kg, Horsley parę kilo mniej.
W czasie Grand Prix Monaco, gdzie F-3 ścigają się w cieniu Formuły 1, Hesketh odkrył popularność i czar wielkich wyścigów. Oświadczył, że za rok powróci tu z własnym wozem F. 1. Cały światek automobilizmu wyczynowego skwitował to wybuchem śmiechu. Nikt nie brał poważnie ekscentrycznego grubasa. "Bubbles" nie kwalifikował się też do prowadzenia samochodu tej
Kongu. Powrócił do Anglii w 1967 r. i na weselu przyjaciół spotkał kierowcę Anthony Horsleya o przydomku "Bubbles". Ten przekonał młodego lorda, aby został jego sponsorem w Formule 3. Rodzi się "&lt;tit&gt;&lt;foreign lang="eng"&gt;Hesketh Racing&lt;/&gt;&lt;/&gt;" - amatorska stajnia grubasów - Hesketh waży bowiem przeszło 120 kg, Horsley parę kilo mniej.<br> W czasie Grand Prix Monaco, gdzie F-3 ścigają się w cieniu Formuły 1, Hesketh odkrył popularność i czar wielkich wyścigów. Oświadczył, że za rok powróci tu z własnym wozem F. 1. Cały światek automobilizmu wyczynowego skwitował to wybuchem śmiechu. Nikt nie brał poważnie ekscentrycznego grubasa. "Bubbles" nie kwalifikował się też do prowadzenia samochodu tej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego