Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać.
Spośród firm, które w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA są dość znane. Niektóre bowiem imprezy piłkarskie, jak np. ogólnoświatowe rozgrywki juniorów są organizowane pod patronatem FIFA i Coca-Coli. W tym przypadku nagrodą za zwycięstwo jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu
imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać. <br>Spośród firm, które w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA są dość znane. Niektóre bowiem imprezy piłkarskie, jak np. ogólnoświatowe rozgrywki juniorów są organizowane pod patronatem FIFA i Coca-Coli. W tym przypadku nagrodą za zwycięstwo jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego