Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
detalicznych, łączących w sobie cechy domów towarowych i supermarketów. Znane są one w Niemczech jako Verbrauchermarkt i SB Warenhaus, w Wielkiej Brytanii - pod nazwą superstore i we Francji - hypermarcheM. Innym przejawem koncentracji handlu w skali całej Unii Europejskiej jest powstawanie grup przedsiębiorstw, tzw. eurocentral zakupu, działających na całym rynku UE. Największe grupy eurocentral zakupu są przedstawione w tabl. 57.
Jest charakterystyczne, że duże i silne firmy handlowe częściej niż inne sprzedają produkty pod własnymi markami. Sytuację w wybranych krajach Europy Zachodniej pokazuje rys.32.
Z rys. 32 można wywnioskować, że w krajach, gdzie siła czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży
detalicznych, łączących w sobie cechy domów towarowych i supermarketów. Znane są one w Niemczech jako Verbrauchermarkt i SB Warenhaus, w Wielkiej Brytanii - pod nazwą superstore i we Francji - hypermarcheM. Innym przejawem koncentracji handlu w skali całej Unii Europejskiej jest powstawanie grup przedsiębiorstw, tzw. eurocentral zakupu, działających na całym rynku UE. Największe grupy eurocentral zakupu są przedstawione w tabl. 57.<br>Jest charakterystyczne, że duże i silne firmy handlowe częściej niż inne sprzedają produkty pod własnymi markami. Sytuację w wybranych krajach Europy Zachodniej pokazuje rys.32.<br>Z rys. 32 można wywnioskować, że w krajach, gdzie siła czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego