Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
ORLEN to owoc prac zespołu zajmującego się w Płocku "koncepcją tożsamości". Specjaliści od marketingu doszli do przekonania, że nazwa Polski Koncern Naftowy SA jest zbyt długa i nie posiada znaku graficznego. Poza tym istnieją poważne problemy ze skrótem, który może wprowadzać w błąd. PKN kojarzy się raczej z Polskim Komitetem Normalizacji, a nie płockim koncernem. "Poprzez nazwę i symbol firma powinna się kojarzyć z dynamicznym przedsiębiorstwem, zainteresowanym swoim odbiorcą i jego potrzebami - czytamy w dokumencie Zespołu Działu Promocji ds. systemu tożsamości. - Wizerunek ma dać poczucie bezpieczeństwa, pewności, wysokiej jakości i zadowolenia. Nie powinien przypominać żółwia, który jest ogromny, ale przez to
ORLEN to owoc prac zespołu zajmującego się w Płocku "koncepcją tożsamości". Specjaliści od marketingu doszli do przekonania, że nazwa Polski Koncern Naftowy SA jest zbyt długa i nie posiada znaku graficznego. Poza tym istnieją poważne problemy ze skrótem, który może wprowadzać w błąd. PKN kojarzy się raczej z Polskim Komitetem Normalizacji, a nie płockim koncernem. "Poprzez nazwę i symbol firma powinna się kojarzyć z dynamicznym przedsiębiorstwem, zainteresowanym swoim odbiorcą i jego potrzebami - czytamy w dokumencie Zespołu Działu Promocji ds. systemu tożsamości. - Wizerunek ma dać poczucie bezpieczeństwa, pewności, wysokiej jakości i zadowolenia. Nie powinien przypominać żółwia, który jest ogromny, ale przez to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego