Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o szkole,o uczelni, o egzaminach
Rok: 1999
teraz czyli te już nowe, nowe techniki nagrywania.
- Ukradłam cukier.
- Komu ukradłaś cukier?
- A im...
- Aha.
- Wiecie co, powiedzieli mi właśnie, że ja to się do dziadka Wacka wrodziłam.
- Dlaczego?
- Nie wiem, bo pani mówi tak: "Jakie piękne życzenia." A ja takie napisałam dla taty. Takie rymy jakieś stworzyłam częstochowskie.
- O Boże... Ja myślałam, że padnę trupem, jak przeczytałam te życzenia.

- ... . Widokówkę, a pani : Jakie piękne życzenia! Ja za takie życzenia, to.... A ja takie napisałam w pięć minutek.
- Posłuchajcie: Kochany tato, z szeroką klatą...
- Chodź tu bliżej.
- Kochany tato, z szeroką klatą, uczcić trzeba to, że jesteś tatą, rym częstochowski przegania
teraz czyli te już nowe, nowe techniki nagrywania. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Ukradłam cukier. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Komu ukradłaś cukier?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- A im... &lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- &lt;gap reason="unclear"&gt;Aha.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO3&gt;- Wiecie co, powiedzieli mi właśnie, że ja to się do dziadka Wacka wrodziłam. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Dlaczego? &lt;vocal desc="laugh"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Nie wiem, bo pani &lt;gap reason="privacy"&gt; mówi tak: "Jakie piękne życzenia." A ja takie napisałam dla taty. Takie rymy jakieś stworzyłam częstochowskie.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO2&gt;- O Boże... Ja myślałam, że padnę trupem, jak przeczytałam te życzenia.&lt;/&gt; <br><br>&lt;WHO3&gt;- ... . Widokówkę, a pani &lt;gap reason="privacy"&gt;: &lt;q&gt;Jakie piękne życzenia! Ja za takie życzenia, to...&lt;/&gt;. A ja takie napisałam w pięć minutek.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO2&gt;- Posłuchajcie: &lt;q&gt;Kochany tato, z szeroką klatą...&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Chodź tu bliżej. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- &lt;q&gt;Kochany tato, z szeroką klatą, uczcić trzeba to, że jesteś tatą, rym częstochowski przegania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego