Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
jest szczególnie widoczna w krajach najwyżej rozwiniętych. Uważa się, że w tym kierunku odbywać się będzie rozwój dystrybucji usług bankowych.
Na zakończenie rozważań dotyczących kanałów dystrybucji produktów banku prezentujemy schemat przedstawiający możliwe ich formy i podział (rys. 7).

3.8. Polityka lokalizacji
Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie terytorialnego zakresu działania banku, wybór konkretnego miejsca jego lokalizacji i ustalenie nakładów niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności.
Możemy tu mieć do czynienia z dwoma przypadkami:
rozszerzeniem działalności już funkcjonującego banku poprzez otwarcie nowego oddziału,
utworzeniem nowego banku.
W efekcie tych działań spotkać się można z dwoma przeciwstawnymi
jest szczególnie widoczna w krajach najwyżej rozwiniętych. Uważa się, że w tym kierunku odbywać się będzie rozwój dystrybucji usług bankowych.<br>Na zakończenie rozważań dotyczących kanałów dystrybucji produktów banku prezentujemy schemat przedstawiający możliwe ich formy i podział (rys. 7).<br><br>&lt;tit&gt;3.8. Polityka lokalizacji&lt;/&gt;<br>Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie terytorialnego zakresu działania banku, wybór konkretnego miejsca jego lokalizacji i ustalenie nakładów niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności.<br>Możemy tu mieć do czynienia z dwoma przypadkami:<br>rozszerzeniem działalności już funkcjonującego banku poprzez otwarcie nowego oddziału,<br>utworzeniem nowego banku.<br>W efekcie tych działań spotkać się można z dwoma przeciwstawnymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego