Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
same ściany promieniują w jakiś nieziemski sposób.

Kolory

Biele, piaski, kakao i ugry to tajemnica tego wnętrza. Żadna barwa nie dominuje, wszystkie łagodnie współistnieją w idealnej harmonii.

Formy

Piony ścian porządkują przestrzeń sprawiając, że staje się statyczna i dostojna. Monotonia płytek podłogi wprowadza spokój. Łagodna linia szezlonga zachęca do relaksu. Odrobinkę drapieżności wprowadza jedynie oryginalna lampa.

Materiały

Wyłącznie naturalne: szorstkie tynki, matowa powierzchnia kamiennych płytek, gładkość wypolerowanego drewnianego szezlonga.

Wersja Light

Luksusowa wersja codzienności. Trochę różnych, niespecjalnie wymyślnych, lecz dobrych jakościowo mebli, przejrzysta koncepcja architektoniczna. Nowocześnie, swobodnie, komfortowo. Tu chciałabyś pić poranną kawę, układać plan dnia i rozmawiać o nadchodzących sukcesach
same ściany promieniują w jakiś nieziemski sposób. <br><br>&lt;tit&gt;Kolory&lt;/&gt;<br><br>Biele, piaski, kakao i ugry to tajemnica tego wnętrza. Żadna barwa nie dominuje, wszystkie łagodnie współistnieją w idealnej harmonii. <br><br>&lt;tit&gt;Formy&lt;/&gt;<br><br>Piony ścian porządkują przestrzeń sprawiając, że staje się statyczna i dostojna. Monotonia płytek podłogi wprowadza spokój. Łagodna linia szezlonga zachęca do relaksu. Odrobinkę drapieżności wprowadza jedynie oryginalna lampa.<br><br>&lt;tit&gt;Materiały&lt;/&gt;<br><br>Wyłącznie naturalne: szorstkie tynki, matowa powierzchnia kamiennych płytek, gładkość wypolerowanego drewnianego szezlonga.<br><br>&lt;tit&gt;Wersja Light&lt;/&gt;<br><br>Luksusowa wersja codzienności. Trochę różnych, niespecjalnie wymyślnych, lecz dobrych jakościowo mebli, przejrzysta koncepcja architektoniczna. Nowocześnie, swobodnie, komfortowo. Tu chciałabyś pić poranną kawę, układać plan dnia i rozmawiać o nadchodzących sukcesach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego