Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
za chwilę zapytamy naszych słuchaczy, słuchaczy Tok FM, co im się podoba a co im się nie podoba w reklamie, tak na koniec naszej rozmowy, chciałem takie ostatnie pytanie pani zadać, pani, pani wiceprezes, gdyby pani miała się ograniczyć do jednego pojęcia, do jednego słowa, czym dla pani jest reklama?
Ojej, no, może powiem, tak jak ja, a miało swoje hasło, prawo wyboru...
Prawem wyboru.
Reklama daje mi prawo do wyboru, bo jak mi ktoś zabroni...
i daje informacje o produktach, prawda?
Tak, jeżeli mi ktoś zabroni czegoś reklamować, to konsument nie ma prawa wyboru, bo nie wie, że coś istnieje
za chwilę zapytamy naszych słuchaczy, słuchaczy Tok FM, co im się podoba a co im się nie podoba w reklamie, tak na koniec naszej rozmowy, chciałem takie ostatnie pytanie pani zadać, pani, pani wiceprezes, gdyby pani miała się ograniczyć do jednego pojęcia, do jednego słowa, czym dla pani jest reklama?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ojej, no, może powiem, tak jak ja, a miało swoje hasło, prawo wyboru&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;Prawem wyboru.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Reklama daje mi prawo do wyboru, bo jak mi ktoś zabroni&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;i daje informacje o produktach, prawda?&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt;Tak, jeżeli mi ktoś zabroni czegoś reklamować, to konsument nie ma prawa wyboru, bo nie wie, że coś istnieje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego