Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Stalexportu ds. autostrad. Stalexport traci niemal sto tysięcy złotych dziennie, nie mogąc pobierać opłat za przejazd autostradą A-4.

Odwlekanie kolejnych terminów wprowadzenia opłat za korzystanie z trasy A-4 stało się już regułą. Najpierw mówiono o końcu 1997 r., potem o połowie 1998 r., następnie o końcu 1998 r. Operacja ta okazała się nierealna także jesienią 1999 r. Pobieranie opłat uniemożliwia zresztą nie tylko sprawa spornej działki. Stalexport nie może się bowiem porozumieć z Agencją Budowy i Eksploatacji Autostrad w kwestii wysokości stawek. Jeszcze przed rokiem spółka ustaliła, że wynosiłyby one 10 zł za samochód osobowy i 20 zł za
Stalexportu ds. autostrad. Stalexport traci niemal sto tysięcy złotych dziennie, nie mogąc pobierać opłat za przejazd autostradą A-4.<br><br>Odwlekanie kolejnych terminów wprowadzenia opłat za korzystanie z trasy A-4 stało się już regułą. Najpierw mówiono o końcu 1997 r., potem o połowie 1998 r., następnie o końcu 1998 r. Operacja ta okazała się nierealna także jesienią 1999 r. Pobieranie opłat uniemożliwia zresztą nie tylko sprawa spornej działki. Stalexport nie może się bowiem porozumieć z Agencją Budowy i Eksploatacji Autostrad w kwestii wysokości stawek. Jeszcze przed rokiem spółka ustaliła, że wynosiłyby one 10 zł za samochód osobowy i 20 zł za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego