Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
nie ma możliwości złożenia wizyty w banku albo życzy sobie bezpośredniego spotkania z pracownikami banku poza jego siedzibą, ze względu na ważność lub poufność sprawy, wówczas sprzedaż ma charakter bezpośredni, najczęściej w siedzibie (domu) klienta. Wobec szczególnie istotnych dla banku klientów, głównie dużych przedsiębiorstw, ta forma sprzedaży jest często stosowana. Opracowywane są wtedy plany wizyt w takich przedsiębiorstwach pracowników banku (Kundenberater i Firmenkundenbetreuer), którzy w ich czasie załatwiają wszelkie sprawy związane ze współpracą banku z klientem.
Stosunkowo często stosowaną ostatnio formą dystrybucji usług bankowych jest tzw. home banking. Kontakty klienta z bankiem ograniczają się w tym przypadku do łączności komputerowej. Forma
nie ma możliwości złożenia wizyty w banku albo życzy sobie bezpośredniego spotkania z pracownikami banku poza jego siedzibą, ze względu na ważność lub poufność sprawy, wówczas sprzedaż ma charakter bezpośredni, najczęściej w siedzibie (domu) klienta. Wobec szczególnie istotnych dla banku klientów, głównie dużych przedsiębiorstw, ta forma sprzedaży jest często stosowana. Opracowywane są wtedy plany wizyt w takich przedsiębiorstwach pracowników banku (&lt;name type="org"&gt;Kundenberater&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;Firmenkundenbetreuer&lt;/&gt;), którzy w ich czasie załatwiają wszelkie sprawy związane ze współpracą banku z klientem.<br>Stosunkowo często stosowaną ostatnio formą dystrybucji usług bankowych jest tzw. &lt;foreign lang="eng"&gt;home banking&lt;/&gt;. Kontakty klienta z bankiem ograniczają się w tym przypadku do łączności komputerowej. Forma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego