Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
przecież pamiętać, iż ogłoszeniodawcy nie kupują powierzchni w gazetach, czy minut w radiu lub telewizji, za co - przynajmniej formalnie - płacą. W istocie kupują odbiorców, a właściwie ich uwagę oraz możliwości popytu na oferowane im towary i usługi. Reklamodawcy preferują widzów młodych, więc płacą lepiej tym, którzy im takich odbiorców zapewnią. Otrzymują wówczas od agencji reklamowych lepszy produkt: porównajmy atrakcyjność i oryginalność reklam propagujących np. gumę do żucia i reklam leków na bóle żołądka. Na młodych widzach lepiej zarabiają też media.
Koszt reklamy, która dotrze do telewidzów w wieku od 18 do 34 lat, jest przeciętnie trzykrotnie wyższy aniżeli reklamy, którą będą
przecież pamiętać, iż ogłoszeniodawcy nie kupują powierzchni w gazetach, czy minut w radiu lub telewizji, za co - przynajmniej formalnie - płacą. W istocie kupują odbiorców, a właściwie ich uwagę oraz możliwości popytu na oferowane im towary i usługi. Reklamodawcy preferują widzów młodych, więc płacą lepiej tym, którzy im takich odbiorców zapewnią. Otrzymują wówczas od agencji reklamowych lepszy produkt: porównajmy atrakcyjność i oryginalność reklam propagujących np. gumę do żucia i reklam leków na bóle żołądka. Na młodych widzach lepiej zarabiają też media.<br>Koszt reklamy, która dotrze do telewidzów w wieku od 18 do 34 lat, jest przeciętnie trzykrotnie wyższy aniżeli reklamy, którą będą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego