Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
mody, którzy zajmują się też kreacją zapachów, tak bardzo zależy na powiązaniu ich nazwisk z nowym zapachem. Chcą w ten sposób wywołać w świadomości klienta skojarzenie zapachu z wizerunkiem znanego domu mody. Yves Saint Laurent sygnował swe pierwsze perfumy inicjałem Y. Autografy lub inicjały widnieją na flakonach Gucciego, Calvina Kleina, Paco Rabanne'a, Azzaro, Palomy Picasso, Hugo Bossa. Na opakowaniach perfum i w reklamie pojawiają się coraz częściej nazwiska gwiazd filmu, sportu, muzyki. Czy marka znana w świecie haute couture automatycznie gwarantuje sukces perfum? "Mamy raczej do czynienia z odwrotną tendencją" - zauważają autorzy "Kosmetik Rapport". Oto bowiem producenci ekskluzywnej odzieży lansują perfumy
mody, którzy zajmują się też kreacją zapachów, tak bardzo zależy na powiązaniu ich nazwisk z nowym zapachem. Chcą w ten sposób wywołać w świadomości klienta skojarzenie zapachu z wizerunkiem znanego domu mody. Yves Saint Laurent sygnował swe pierwsze perfumy inicjałem Y. Autografy lub inicjały widnieją na flakonach Gucciego, Calvina Kleina, Paco Rabanne'a, Azzaro, Palomy Picasso, Hugo Bossa. Na opakowaniach perfum i w reklamie pojawiają się coraz częściej nazwiska gwiazd filmu, sportu, muzyki. Czy marka znana w świecie <foreign>haute couture</> automatycznie gwarantuje sukces perfum? "Mamy raczej do czynienia z odwrotną tendencją" - zauważają autorzy "Kosmetik Rapport". Oto bowiem producenci ekskluzywnej odzieży lansują perfumy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego