Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
wyborczym. W całej kampanii udział brało 150 pracowników Białego Domu, nie wspominając o setkach lobbystów zaangażowanych przez Amerykańską Izbę Handlu. Oczywiście przywódcy republikanów i bonzowie biznesu, oszołomieni wizją ponad miliarda Chińczyków pijących coca-colę, rozbijających się fordami i oglądających amerykańskie filmy, dzielnie (i hojnie) wspomagali administrację. Pracownicy przedsiębiorstw handlujących z Państwem Środka bądź prowadzących tam działalność gospodarczą byli zachęcani do pisania petycji. Amerykańska Izba Handlu wydała na kampanię (głównie na reklamy) ponad 4 mln USD. Ile przeznaczyły na nią poszczególne firmy - w tym takie giganty, jak Intel, Microsoft, Motorola i Boeing - trudno zliczyć. Według Ośrodka na rzecz Odpowiedzialnej Polityki (Center for Responsive
wyborczym. W całej kampanii udział brało 150 pracowników Białego Domu, nie wspominając o setkach lobbystów zaangażowanych przez Amerykańską Izbę Handlu. Oczywiście przywódcy republikanów i bonzowie biznesu, oszołomieni wizją ponad miliarda Chińczyków pijących coca-colę, rozbijających się fordami i oglądających amerykańskie filmy, dzielnie (i hojnie) wspomagali administrację. Pracownicy przedsiębiorstw handlujących z Państwem Środka bądź prowadzących tam działalność gospodarczą byli zachęcani do pisania petycji. Amerykańska Izba Handlu wydała na kampanię (głównie na reklamy) ponad 4 mln USD. Ile przeznaczyły na nią poszczególne firmy - w tym takie giganty, jak Intel, Microsoft, Motorola i Boeing - trudno zliczyć. Według Ośrodka na rzecz Odpowiedzialnej Polityki (Center for Responsive
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego