Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie wykorzystania środków przekazu - media strategy - w kampaniach reklamowych w poszczególnych krajach UE. Przykładem może być europejska kampania reklamowa znanej firmy Philips Whirlpool, producenta artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki (pralki, lodówki itp.) Kampania tej firmy, o dużym budżecie reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu na różną dostępność środków przekazu, w Niemczech skoncentrowano się na prasie, w Holandii wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji
Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie wykorzystania środków przekazu - media strategy - w kampaniach reklamowych w poszczególnych krajach UE. Przykładem może być europejska kampania reklamowa znanej firmy Philips Whirlpool, producenta artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki (pralki, lodówki itp.) Kampania tej firmy, o dużym budżecie reklamowym, była na rynku europejskim koordynowana przez agencję reklamową Publicis. Właśnie ze względu na różną dostępność środków przekazu, w Niemczech skoncentrowano się na prasie, w Holandii wykorzystano zróżnicowane środki przekazu, natomiast we Francji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego