Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
po co wracać do rodzinnej Gdyni, stworzył tu wiosną własną muzyczną scenę kabaretową.
Kiedyś grał w ostrej kapeli rockowej i to był jego pierwszy kontakt ze sceną. Teatr to - jak mówi - przypadek w jego życiu. Wybrał szkołę w Gdyni, gdyż mieszkał tu z rodziną.
- Gdyńska szkoła bardzo wszechstronnie kształci aktora. Po jej skończeniu młody człowiek może sobie zadać pytanie, w jakim kierunku iść - czy w stronę dramatu, musicalu czy opery - uważa Richter, który wybrał skrzyżowanie dramatu z musicalem.
Przez ostatnie 10 lat był związany z Teatrem Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie, którego był współtwórcą, współbudowniczym, razem z André Ochodlo.
Na początku
po co wracać do rodzinnej Gdyni, stworzył tu wiosną własną muzyczną scenę kabaretową.&lt;/&gt;<br>Kiedyś grał w ostrej kapeli rockowej i to był jego pierwszy kontakt ze sceną. Teatr to - jak mówi - przypadek w jego życiu. Wybrał szkołę w Gdyni, gdyż mieszkał tu z rodziną.<br>- &lt;q&gt;Gdyńska szkoła bardzo wszechstronnie kształci aktora. Po jej skończeniu młody człowiek może sobie zadać pytanie, w jakim kierunku iść - czy w stronę dramatu, musicalu czy opery&lt;/&gt; - uważa &lt;name type="person"&gt;Richter&lt;/&gt;, który wybrał skrzyżowanie dramatu z musicalem.<br>Przez ostatnie 10 lat był związany z Teatrem Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie, którego był współtwórcą, współbudowniczym, razem z &lt;name type="person"&gt;André Ochodlo&lt;/&gt;.<br>Na początku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego