Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
uwzględnienia znacznej dezagregacji asortymentowej. Wielość zmiennych, zachodząca między nimi korelacja, trudność uzyskania o nich informacji w pożądanych układach klasyfikacyjnych, przeszkody w kwantyfikacji wpływu niektórych z tych zmiennych uniemożliwiają przeprowadzenie typologii obszarów wiejskich użytecznej dla strategii zaopatrzenia rolnictwa w środki do produkcji i usługi. Konieczne się jednak działanie zwane segmentacją rynku. Polega ono na podziale rynku na homogeniczne zbiory odbiorców (rolników). Wyselekcjonowani odbiorcy wyróżniają się bądź to pewnymi cechami, bądź też otoczeniem, w którym prowadzą działalność produkcyjną (wpływa to na odrębności ich potrzeb oraz popytu). Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych różnic w
uwzględnienia znacznej dezagregacji asortymentowej. Wielość zmiennych, zachodząca między nimi korelacja, trudność uzyskania o nich informacji w pożądanych układach klasyfikacyjnych, przeszkody w kwantyfikacji wpływu niektórych z tych zmiennych uniemożliwiają przeprowadzenie typologii obszarów wiejskich użytecznej dla strategii zaopatrzenia rolnictwa w środki do produkcji i usługi. Konieczne się jednak działanie zwane segmentacją rynku. Polega ono na podziale rynku na homogeniczne zbiory odbiorców (rolników). Wyselekcjonowani odbiorcy wyróżniają się bądź to pewnymi cechami, bądź też otoczeniem, w którym prowadzą działalność produkcyjną (wpływa to na odrębności ich potrzeb oraz popytu). Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych różnic w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego