Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
odpowiedzią są wspomniane wyżej "Meble alternatywne" Anny Goszczyńskiej, tak łatwe w wykonaniu, że mogą być wytwarzane przez bezrobotnych, więźniów czy mieszkańców Monaru. Czy znajdzie się producent zainteresowany tym pomysłem?

- Wrażliwość na sprawy społeczne jest ogromną inspiracją dla działań studentów, ale rzecz nie może kończyć się na projektowaniu - mówi profesor Jacek Popek. Bez państwowego wsparcia takie inicjatywy nie mają szans na realizację. Ale bardziej niż o pieniądze chodzi tu o nadanie rangi polskiemu wzornictwu, podkreślenie jego znaczenia i dla naszej gospodarki, i dla jakości życia. Profesor Popek jako przykład takiego skutecznego marketingowego gestu podaje brytyjski film reklamowy sprzed kilkunastu lat. Na ekranie
odpowiedzią są wspomniane wyżej "Meble alternatywne" Anny Goszczyńskiej, tak łatwe w wykonaniu, że mogą być wytwarzane przez bezrobotnych, więźniów czy mieszkańców Monaru. Czy znajdzie się producent zainteresowany tym pomysłem? <br><br>- Wrażliwość na sprawy społeczne jest ogromną inspiracją dla działań studentów, ale rzecz nie może kończyć się na projektowaniu - mówi profesor Jacek Popek. Bez państwowego wsparcia takie inicjatywy nie mają szans na realizację. Ale bardziej niż o pieniądze chodzi tu o nadanie rangi polskiemu wzornictwu, podkreślenie jego znaczenia i dla naszej gospodarki, i dla jakości życia. Profesor Popek jako przykład takiego skutecznego marketingowego gestu podaje brytyjski film reklamowy sprzed kilkunastu lat. Na ekranie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego