Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rozwoju zakładów produkcyjnych. Dużą uwagę zwraca się na tworzenie centrów badawczo-rozwojowych. Ich liczba w Europie Zachodniej jest nie mniejsza, niż liczba fabryk, produkujących różnej klasy samochody. 4.3. Strategie konkurowania na rynku Unii Europejskiej Rozważając sposób konkurowania na rynku Unii Europejskiej można wykorzystać klasyczne już podejścia proponowane przez M. Portera.
Wyróżnia się trzy strategie konkurowania na rynku: strategię niskich cen, strategię dyferencjacji, strategię koncentracji.
Ilustruje to rys. 21.
Strategia niskich cen polega na zdobyciu wiodącej pozycji w branży pod względem kosztów całkowitych. Wymaga intensywnego inwestowania w urządzenia produkcyjne na efektywną skalę, dążenia do obniżania kosztów poprzez zdobywanie doświadczenia produkcyjnego, dokładną
rozwoju zakładów produkcyjnych. Dużą uwagę zwraca się na tworzenie centrów badawczo-rozwojowych. Ich liczba w Europie Zachodniej jest nie mniejsza, niż liczba fabryk, produkujących różnej klasy samochody. 4.3. Strategie konkurowania na rynku Unii Europejskiej Rozważając sposób konkurowania na rynku Unii Europejskiej można wykorzystać klasyczne już podejścia proponowane przez M. Portera.<br>Wyróżnia się trzy strategie konkurowania na rynku: strategię niskich cen, strategię dyferencjacji, strategię koncentracji.<br>Ilustruje to rys. 21.<br>Strategia niskich cen polega na zdobyciu wiodącej pozycji w branży pod względem kosztów całkowitych. Wymaga intensywnego inwestowania w urządzenia produkcyjne na efektywną skalę, dążenia do obniżania kosztów poprzez zdobywanie doświadczenia produkcyjnego, dokładną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego