Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
mechanizmu obrotu. Jest to podstawa do analiz związanych z doborem tych parametrów.
11.4.3. Faza ruchu ustalonego
Faza ruchu ustalonego rozpoczyna się w chwili, w której prędkość obrotowa nadwozia osiągnęła wartość stałą. Zwykle jest to wartość nominalna i wynika z relacji między wydajnością pompy i chłonnością silnika mechanizmu obrotu.
Prędkość kątową nadwozia można obliczyć z zależności

w której QR wydajność rzeczywista pompy, przy nominalnej prędkości obrotowej silnika spalinowego, qS chłonność jednostkowa silnika hydraulicznego mechanizmu obrotu, iM przełożenie całkowite mechanizmu obrotu, S sprawność objętościowa silnika hydraulicznego.
W zależności (11.14) nie uwzględnia się czynników wynikających ze zmienności oporów ruchu, co wynika z
mechanizmu obrotu. Jest to podstawa do analiz związanych z doborem tych parametrów.<br>&lt;tit1&gt;11.4.3. Faza ruchu ustalonego&lt;/&gt;<br>Faza ruchu ustalonego rozpoczyna się w chwili, w której prędkość obrotowa nadwozia osiągnęła wartość stałą. Zwykle jest to wartość nominalna i wynika z relacji między wydajnością pompy i chłonnością silnika mechanizmu obrotu.<br>Prędkość kątową nadwozia można obliczyć z zależności<br>&lt;gap&gt;<br>w której QR wydajność rzeczywista pompy, przy nominalnej prędkości obrotowej silnika spalinowego, qS chłonność jednostkowa silnika hydraulicznego mechanizmu obrotu, iM przełożenie całkowite mechanizmu obrotu, S sprawność objętościowa silnika hydraulicznego.<br>W zależności (11.14) nie uwzględnia się czynników wynikających ze zmienności oporów ruchu, co wynika z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego