Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
podczas eksploatacji.
Zależnie od warunków, w jakich pojazdy zimowały i czy zakonserwowaliśmy je "uczciwie", różny będzie zakres prac, jakie najpierw należy wykonać.
Mycie motocykla czy motoroweru konieczne jest nie tylko w celu przywrócenia im estetycznego wyglądu. Kurz i błoto powodują niszczenie lakieru, dlatego też trzeba je zawsze możliwie szybko usuwać. Prócz tego, zanieczyszczenia zbierające się na kadłubie silnika, cylindrze i głowicy utrudniają chłodzenie tych zespołów pojazdów. Po umyciu motocykla należy bezwarunkowo napełnić smarem stałym wszystkie smarowniczki. Smarowanie takie ma na celu wyciśnięcie wody z miejsc łożyskowania, a więc należy je czynić również po jeździe na deszczu czy przejazdach przez głębszą wodę.
Przed
podczas eksploatacji.&lt;/intro&gt;<br>Zależnie od warunków, w jakich pojazdy zimowały i czy zakonserwowaliśmy je "uczciwie", różny będzie zakres prac, jakie najpierw należy wykonać.<br>Mycie motocykla czy motoroweru konieczne jest nie tylko w celu przywrócenia im estetycznego wyglądu. Kurz i błoto powodują niszczenie lakieru, dlatego też trzeba je zawsze możliwie szybko usuwać. Prócz tego, zanieczyszczenia zbierające się na kadłubie silnika, cylindrze i głowicy utrudniają chłodzenie tych zespołów pojazdów. Po umyciu motocykla należy bezwarunkowo napełnić smarem stałym wszystkie smarowniczki. Smarowanie takie ma na celu wyciśnięcie wody z miejsc łożyskowania, a więc należy je czynić również po jeździe na deszczu czy przejazdach przez głębszą wodę.<br>Przed
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego