Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
KM) i 111 cm3 o mocy 37 kW (50 KM). Większa jednostka stosowana jest w Golfie, mniejszą uzyskano skracając skok tłoków z 72 na zaledwie 59 mm przy niezmienionej średnicy cylindra. Oba silniki pochylone są do przodu pod kątem 5o. Szybkości maksymalne określa sio na 128 i 192 km/godz. Przypuszczalna masa wozu gotowego do drogi wynosić będzie ok. 681 kg.
Na razie planuje sio wytwarzanie wozu Audi 50/VW jedynie w wersji trójdrzwiowej, później, po pełnym rozruchu produkcji, dojdzie być może również i małe coupe.
Nowe modele wraz z samochodem Golf mają łącznie zastąpić wysłużonego chrabąszcza, jeśli tylko jakość wykonania
KM) i 111 cm&lt;hi rend="upper"&gt;3&lt;/&gt; o mocy 37 kW (50 KM). Większa jednostka stosowana jest w Golfie, mniejszą uzyskano skracając skok tłoków z 72 na zaledwie 59 mm przy niezmienionej średnicy cylindra. Oba silniki pochylone są do przodu pod kątem 5o. Szybkości maksymalne określa sio na 128 i 192 km/godz. Przypuszczalna masa wozu gotowego do drogi wynosić będzie ok. 681 kg. <br>Na razie planuje sio wytwarzanie wozu Audi 50/VW jedynie w wersji trójdrzwiowej, później, po pełnym rozruchu produkcji, dojdzie być może również i małe coupe. <br>Nowe modele wraz z samochodem Golf mają łącznie zastąpić wysłużonego chrabąszcza, jeśli tylko jakość wykonania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego