Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
za tym, że powinna, bo raz, nadawcy płacą za polskie produkcje i sponsorują wiele programów, ale może to nie jest wystarczający argument dla państwa, czy chcemy, żeby reklama informowała nas i czy uważamy, że nas informuje rzeczywiście o produktach i daje nam prawo wyboru, tak jak mówiła Teresa wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, z którą rozmawialiśmy przed chwilą, panie Sławomirze, czy reklama panu przeszkadza, czy pana informuje, jak pan to ocenia?
Dzień dobry, to znaczy, ja nie powiedziałbym, przeszkadza, znaczy na pewno nie przeszkadza, z tym, że niektóre reklamy, które, no, moim zdaniem oszukują ludzi albo próbują wypchnąć nieudane buble, takim przykładem
za tym, że powinna, bo raz, nadawcy płacą za polskie produkcje i sponsorują wiele programów, ale może to nie jest wystarczający argument dla państwa, czy chcemy, żeby reklama informowała nas i czy uważamy, że nas informuje rzeczywiście o produktach i daje nam prawo wyboru, tak jak mówiła Teresa &lt;gap&gt; wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, z którą rozmawialiśmy przed chwilą, panie Sławomirze, czy reklama panu przeszkadza, czy pana informuje, jak pan to ocenia?&lt;/&gt;<br>&lt;who5 sex="m" age="0" edu="un"&gt;Dzień dobry, to znaczy, ja nie powiedziałbym, przeszkadza, znaczy na pewno nie przeszkadza, z tym, że niektóre reklamy, które, no, moim zdaniem oszukują ludzi albo próbują wypchnąć nieudane buble, takim przykładem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego