Wszystkich nas obowiązuje precyzyjne planowanie, umiejętność przewidywania skutków ewentualnych odchyleń od planu oraz dokładna sprawozdawczość. Nie może być miejsca na jakąkolwiek przypadkowość.<br><br>Korzeniowski ma firmę Walker - organizuje imprezy sportowe, handluje akcesoriami sportowymi, prowadzi jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).<br><br>Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.<br><br>Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od czterech lat współpracująca z Korzeniowskim: - Cenimy podobne wartości: praca, rzetelność, stabilność