Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Wszystkich nas obowiązuje precyzyjne planowanie, umiejętność przewidywania skutków ewentualnych odchyleń od planu oraz dokładna sprawozdawczość. Nie może być miejsca na jakąkolwiek przypadkowość.

Korzeniowski ma firmę Walker - organizuje imprezy sportowe, handluje akcesoriami sportowymi, prowadzi jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).

Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.

Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od czterech lat współpracująca z Korzeniowskim: - Cenimy podobne wartości: praca, rzetelność, stabilność
Wszystkich nas obowiązuje precyzyjne planowanie, umiejętność przewidywania skutków ewentualnych odchyleń od planu oraz dokładna sprawozdawczość. Nie może być miejsca na jakąkolwiek przypadkowość.<br><br>Korzeniowski ma firmę Walker - organizuje imprezy sportowe, handluje akcesoriami sportowymi, prowadzi jego kontakty reklamowe (m.in. AIG, Elite Cafe, Citroën).<br><br>Korzeniowski jest nie tylko ambasadorem polskiego sportu przy Radzie Europy, ale także biznesowym dżentelmenem. Agnieszka Korzeniowska: - Dla niego umowa słowna jest ważniejsza nawet od pisemnej. Dlatego też bardzo go denerwuje, powszechne niestety w polskich firmach, zrywanie prowadzonych negocjacji bez ważnej przyczyny.<br><br>Balbina Wołongiewicz, dyrektor public relations Amplico Life, od czterech lat współpracująca z Korzeniowskim: - Cenimy podobne wartości: praca, rzetelność, stabilność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego