Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Jakie proszki do prania Pan(i) kupuje? (zaznacz, które kupujesz)
01 Ariel
02 Bold
03 Tix bonux
04 Bryza
05 Coccolino
06 Dosia
07 E
08 iXi
09 Kokosal
10 Lanza
11 Omo
11 Pollena Rex
12 Orion
13 Perła
15 Perwoll
16 Pollena 2000
18 Radion
19 Persil
19 Rafa
20 Tornado
21 Vizir
98 Inne

123. Który z proszków Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)......

124. Średnio ile razy w tygodniu używacie Państwo wymienionych poniżej środków piorących?
1 raz 2 razy 3-5 razy więcej niż 6 razy
Proszek do prania 01 09 17 25
Proszek do prania kolorów
Jakie proszki do prania Pan(i) kupuje? (zaznacz, które kupujesz) <br>01 Ariel <br>02 Bold <br>03 Tix bonux <br>04 Bryza <br>05 Coccolino <br>06 Dosia <br>07 E <br>08 iXi <br>09 Kokosal <br>10 Lanza <br>11 Omo <br>11 Pollena Rex<br>12 Orion <br>13 Perła <br>15 Perwoll <br>16 Pollena 2000 <br>18 Radion<br>19 Persil <br>19 Rafa <br>20 Tornado <br>21 Vizir <br>98 Inne <br><br>123. Który z proszków Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)......<br><br>124. Średnio ile razy w tygodniu używacie Państwo wymienionych poniżej środków piorących?<br>1 raz 2 razy 3-5 razy więcej niż 6 razy <br>Proszek do prania 01 09 17 25<br>Proszek do prania kolorów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego