Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca w branży restauracji szybkiej obsługi. Zanotowała ona w latach 19911996 wzrost obrotów o 1364% Podsumowując zagadnienie rozwoju ekonomicznego krajów Unii Europejskiej i powiązania go z czynnikiem konkurencyjności warto przedstawić główne wnioski wynikające ze światowego raportu na temat konkurencyjności gospodarek z 1995r.. Raport ten obejmuje 25 krajów członkowskich OECD oraz 24 państwa nowo uprzemysłowione, wśród których znajduje się także Polska (w 1995r. Polska nie była jeszcze członkiem OECD). Analiza uwzględnia 7 grup czynników, stanowiących o konkurencyjności krajów na rynku międzynarodowym:
- ogólne wskaźniki makroekonomiczne,
- stopień umiędzynarodowienia gospodarki,
- stopień ingerencji rządu w gospodarkę,
- finanse,
- stan
miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca w branży restauracji szybkiej obsługi. Zanotowała ona w latach 19911996 wzrost obrotów o 1364% Podsumowując zagadnienie rozwoju ekonomicznego krajów Unii Europejskiej i powiązania go z czynnikiem konkurencyjności warto przedstawić główne wnioski wynikające ze światowego raportu na temat konkurencyjności gospodarek z 1995r.. Raport ten obejmuje 25 krajów członkowskich OECD oraz 24 państwa nowo uprzemysłowione, wśród których znajduje się także Polska (w 1995r. Polska nie była jeszcze członkiem OECD). Analiza uwzględnia 7 grup czynników, stanowiących o konkurencyjności krajów na rynku międzynarodowym:<br>- ogólne wskaźniki makroekonomiczne,<br>- stopień umiędzynarodowienia gospodarki,<br>- stopień ingerencji rządu w gospodarkę,<br>- finanse,<br>- stan
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego