Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
na nim ustawia się gaźnik G 43. Następnie łączy się cięgła gazu, przewód ciśnieniowy regulacji zapłonu i przewód dopływu paliwa, który wymaga założenia na gaźnik specjalnej końcówki redukcyjnej. Po założeniu filtru i sprawdzeniu instalacji należy opóźnić kąt wyprzedzenia zapłonu o około 3-4°. Po wykonaniu tych czynności można uruchomić silnik.
Regulację gaźnika na silniku przeprowadza się według zasad opisanych poniżej.
Przed montażem gaźnika G 40 w samochodzie G A Z - 51 i 63 zdejmuje się gaźnik K49A oraz odłącza się wszystkie cięgła, instalację podciśnieniową i dopływ paliwa. Następnie zakłada się kołnierz przejściowy, uszczelkę i sam gaźnik (skierowany komorą pływakową da przodu
na nim ustawia się gaźnik G 43. Następnie łączy się cięgła gazu, przewód ciśnieniowy regulacji zapłonu i przewód dopływu paliwa, który wymaga założenia na gaźnik specjalnej końcówki redukcyjnej. Po założeniu filtru i sprawdzeniu instalacji należy opóźnić kąt wyprzedzenia zapłonu o około 3-4°. Po wykonaniu tych czynności można uruchomić silnik.<br>Regulację gaźnika na silniku przeprowadza się według zasad opisanych poniżej.<br>&lt;hi&gt;Przed montażem gaźnika G 40 w samochodzie G A Z&lt;/hi&gt; - 51 i 63 zdejmuje się gaźnik K49A oraz odłącza się wszystkie cięgła, instalację podciśnieniową i dopływ paliwa. Następnie zakłada się kołnierz przejściowy, uszczelkę i sam gaźnik (skierowany komorą pływakową da przodu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego