Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
początek. Zły początek kampanii wpływa na całą resztę.
8. Aż do momentu, w którym odbiorca zaczyna odnosić wiadomości do siebie najważniejsze są obrazy. Słowa są tylko dopełnieniem. Później jest odwrotnie. Nie wszystkie produkty poddają się skutecznej reklamie. Przy dużym ryzyku lub ważności odbiorca wymaga więcej informacji. Pragnie też zadać pytania. Reklama wymaga wtedy wsparcia formami komunikacji, które umożliwiają bezpośrednią wymianę informacji.
9. Ludzie XXI wieku nie mają czasu.
10. Presja informacji jest olbrzymia. Istotny jest więc sam fakt możliwości dotarcia z informacją.
11. Mieć rację to jedno. Mieć rację i przedstawić ją w sposób różniący ją od innych, to drugie. Niezależnie
początek. Zły początek kampanii wpływa na całą resztę. <br>8. Aż do momentu, w którym odbiorca zaczyna odnosić wiadomości do siebie najważniejsze są obrazy. Słowa są tylko dopełnieniem. Później jest odwrotnie. Nie wszystkie produkty poddają się skutecznej reklamie. Przy dużym ryzyku lub ważności odbiorca wymaga więcej informacji. Pragnie też zadać pytania. Reklama wymaga wtedy wsparcia formami komunikacji, które umożliwiają bezpośrednią wymianę informacji. <br>9. Ludzie XXI wieku nie mają czasu. <br>10. Presja informacji jest olbrzymia. Istotny jest więc sam fakt możliwości dotarcia z informacją. <br>11. Mieć rację to jedno. Mieć rację i przedstawić ją w sposób różniący ją od innych, to drugie. Niezależnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego