Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
to absolutne objawienie, na Super Ape bowiem brzmiała najpełniej. Inni uważali, że płyta jest "przekombinowana", zbyt bogata, a przez to nie do słuchania. Dopiero parę lat później okazało się, że osiągnięcia niewielkiego człowieka z Kingston stały się niebywałą inspiracją.
"Do dzisiaj nikt nie wie, jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".
Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco inne od brzmienia innych producentów
to absolutne objawienie, na Super Ape bowiem brzmiała najpełniej. Inni uważali, że płyta jest "przekombinowana", zbyt bogata, a przez to nie do słuchania. Dopiero parę lat później okazało się, że osiągnięcia niewielkiego człowieka z Kingston stały się niebywałą inspiracją.<br>"Do dzisiaj nikt nie wie, jakiej techniki ŤScratchť używał - wspomina Max Romeo. - Miał tam czterośladowy magnetofonik, a wydawało się, że upychał na taśmie z szesnaście Śladów". Perry tłumaczył to tak: "Ja mam cztery ślady, a pozostałe dwadzieścia pożyczam z Kosmosu. Jestem pasterzem dubu".<br>Właśnie dzięki magii Black Ark i wypracowanej techniki miksowania Perry zdołał uzyskać brzmienie zdumiewająco inne od brzmienia innych producentów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego