Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Polsce nie występowało. - Zaskakujące jest też to, że u nas - w przeciwieństwie do Zachodu - wysokość zarobków nie decyduje o tym, czy kupujemy towary z luksusową metką. Polskim fenomenem jest to, że nadal potrafimy wydać na markowy ciuch jedną piątą pensji. Po wyroby Diora sięga zarówno studentka, jak i żona biznesmena. Różnica dotyczy jedynie liczby kupowanych przez nie produktów - twierdzi Agnieszka Gozdek, analityk z SMG/KRC. - Na Zachodzie furorę robią dziś tzw. own labels, czyli marki supermarketowe. Wprawdzie takie oznaczenia nie odwołują się do tradycji, ale dzięki nim klienci zyskują przekonanie, że kupują jakość za przystępną cenę. U nas to zjawisko dopiero
Polsce nie występowało. - Zaskakujące jest też to, że u nas - w przeciwieństwie do Zachodu - wysokość zarobków nie decyduje o tym, czy kupujemy towary z luksusową metką. Polskim fenomenem jest to, że nadal potrafimy wydać na markowy ciuch jedną piątą pensji. Po wyroby Diora sięga zarówno studentka, jak i żona biznesmena. Różnica dotyczy jedynie liczby kupowanych przez nie produktów - twierdzi Agnieszka Gozdek, analityk z SMG/KRC. - Na Zachodzie furorę robią dziś tzw. <foreign>own labels</>, czyli marki supermarketowe. Wprawdzie takie oznaczenia nie odwołują się do tradycji, ale dzięki nim klienci zyskują przekonanie, że kupują jakość za przystępną cenę. U nas to zjawisko dopiero
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego