Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.02 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zmysłowych ślimaka. Postępujące systemetycznie uszkodzenia związane z wiekiem powodują nie tylko szumy ale i niedosłuch.

Od trzech miesięcy płacę za nieczynny telefon
Kazimierz Olech (43 l.), technik mechanik
- W październiku przeprowadziłem się do nowego mieszkania. Przeniesienie telefonu wydawało mi się zwykłą formalnością. Tymczasem mija trzeci miesiąc, a nikt z TP SA się u mnie nie pojawił - skarży się pan Kazimierz z Białej Piskiej koło Łomży.

Fakt: Nasz Czytelnik swoje nowe mieszkanie kupił zaledwie 300 m od starego.
W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.
- Stary telefon mam już
zmysłowych ślimaka. Postępujące &lt;orig reg="systematycznie"&gt;systemetycznie&lt;/&gt; uszkodzenia związane z wiekiem powodują nie tylko szumy ale i niedosłuch.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Od trzech miesięcy płacę za nieczynny telefon&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Kazimierz Olech (43 l.), technik mechanik&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- W październiku przeprowadziłem się do nowego mieszkania. Przeniesienie telefonu wydawało mi się zwykłą formalnością. Tymczasem mija trzeci miesiąc, a nikt z TP SA się u mnie nie pojawił&lt;/&gt; - skarży się pan Kazimierz z Białej Piskiej koło Łomży.<br><br>Fakt: Nasz Czytelnik swoje nowe mieszkanie kupił zaledwie 300 m od starego.<br>W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.<br>&lt;q&gt;- Stary telefon mam już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego