Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
wszelkie wymagania komunikacyjne firm. Pozyskiwanie nowych i budowanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi Klientami odgrywa kluczową rolę w strategii działania Siemensa na rynku. Jego rozwiązania - dostosowane do specyficznych wymagań poszczególnych sektorów rynku - zostały wdrożone w setkach przedsiębiorstw różnych branż na terenie całej Polski. Grono Klientów firmy sukcesywnie się rozszerza, a marka Siemens ma u nich ugruntowaną pozycję. Jest obecna między innymi w przemyśle, szeroko rozumianych usługach, szkolnictwie, energetyce, administracji państwowej, służbie zdrowia, w bankowości, ubezpieczeniach i hotelach.

Usługi multimedialne, aplikacje IP czy nowe zastosowania sieciowe powodują rozwój sieci komórkowych nowej generacji. Nowe usługi multimedialne muszą być zintegrowane z transmisją danych i dostępne
wszelkie wymagania komunikacyjne firm. Pozyskiwanie nowych i budowanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi Klientami odgrywa kluczową rolę w strategii działania Siemensa na rynku. Jego rozwiązania - dostosowane do specyficznych wymagań poszczególnych sektorów rynku - zostały wdrożone w setkach przedsiębiorstw różnych branż na terenie całej Polski. Grono Klientów firmy sukcesywnie się rozszerza, a marka Siemens ma u nich ugruntowaną pozycję. Jest obecna między innymi w przemyśle, szeroko rozumianych usługach, szkolnictwie, energetyce, administracji państwowej, służbie zdrowia, w bankowości, ubezpieczeniach i hotelach.<br><br>Usługi multimedialne, aplikacje IP czy nowe zastosowania sieciowe powodują rozwój sieci komórkowych nowej generacji. Nowe usługi multimedialne muszą być zintegrowane z transmisją danych i dostępne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego