Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
wyjazdy i kontakty z klientami. W Polsce jest już kilkaset tysięcy przedstawicieli handlowych trudniących się jednym z czterech rodzajów sprzedaży bezpośredniej: door to door (akwizytorzy), direct mail (wykorzystywany w promocji książek, subskrypcji czasopism), telemarketing (stosowany przy sprzedaży dóbr luksusowych - kart kredytowych, ekskluzywnych kosmetyków) czy network marketing (Avon, Oriflame czy Amway).
Specjaliści przekonują, że największy wpływ na potencjalnego klienta ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym
wyjazdy i kontakty z klientami. W Polsce jest już kilkaset tysięcy przedstawicieli handlowych trudniących się jednym z czterech rodzajów sprzedaży bezpośredniej: door to door (akwizytorzy), direct mail (wykorzystywany w promocji książek, subskrypcji czasopism), telemarketing (stosowany przy sprzedaży dóbr luksusowych - kart kredytowych, ekskluzywnych kosmetyków) czy network marketing (Avon, Oriflame czy Amway).<br> Specjaliści przekonują, że największy wpływ na potencjalnego klienta ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego