Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
ABS i dwie poduszki powietrzne. Zamontowano 16-zaworowe silniki LEV i ULEV z regulacją rozrządu VTEC, o pojemności 1,6 l i mocy odpowiednio 125 KM i 105 KM. Auto ma niezależne zawieszenie przednich kół i sztywną tylną oś. Auto będzie dostępne z napędem na jedną lub obie osie.



NOWY TURBODIESEL MAZDY

W Maździe 626 będzie montowany nowy, turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa -- DIRECO-D. W tej stukonnej jednostce (wykonanej w technice 4-zaworowej) zastosowano m.in. komorę spalania Double Vortex -- lepiej mieszającą powietrze z paliwem i turbosprężarkę o przepływie osiowym zmniejszającą efekt gwałtownego przyspieszenia w momencie włączenia się sprężarki. Zredukowano
ABS i dwie poduszki powietrzne. Zamontowano 16-zaworowe silniki LEV i ULEV z regulacją rozrządu VTEC, o pojemności 1,6 l i mocy odpowiednio 125 KM i 105 KM. Auto ma niezależne zawieszenie przednich kół i sztywną tylną oś. Auto będzie dostępne z napędem na jedną lub obie osie.&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;NOWY TURBODIESEL MAZDY&lt;/tit&gt;<br><br>W Maździe 626 będzie montowany nowy, turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa -- DIRECO-D. W tej stukonnej jednostce (wykonanej w technice 4-zaworowej) zastosowano m.in. komorę spalania Double Vortex -- lepiej mieszającą powietrze z paliwem i turbosprężarkę o przepływie osiowym zmniejszającą efekt gwałtownego przyspieszenia w momencie włączenia się sprężarki. Zredukowano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego