Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
między kampaniami w zależności od typu produktu, jaki reklamują.

Na przykład, kampanie produktów impulsywnych opierają się w wielu przypadkach na lawinowych ekspozycjach komunikatów agresywnych w warstwie wizualnej oraz ograniczonej argumentacji. W stosunku do produktów wymagających długiego okresu podejmowania decyzji i znacznej liczby argumentów dynamika oraz kształt kampanii jest dokładnie odwrotny. Tendencje te nie mają jednak charakteru sztywnej konwencji. Ostateczny kształt kampanii jest wypadkową określenia wymienionych wcześniej elementów, opisujących wpływ nadrzędnych założeń marketingowych na decyzje konsumenta, istnienia potencjalnej grupy odbiorców, cech produktu, cech wiadomości oraz strategii o typowych cechach, zatem jest to skutek, a nie przyczyna. W sytuacji odwrotnej strategia traci siłę
między kampaniami w zależności od typu produktu, jaki reklamują. <br>&lt;page nr=179&gt;<br> Na przykład, kampanie produktów impulsywnych opierają się w wielu przypadkach na lawinowych ekspozycjach komunikatów agresywnych w warstwie wizualnej oraz ograniczonej argumentacji. W stosunku do produktów wymagających długiego okresu podejmowania decyzji i znacznej liczby argumentów dynamika oraz kształt kampanii jest dokładnie odwrotny. Tendencje te nie mają jednak charakteru sztywnej konwencji. Ostateczny kształt kampanii jest wypadkową określenia wymienionych wcześniej elementów, opisujących wpływ nadrzędnych założeń marketingowych na decyzje konsumenta, istnienia potencjalnej grupy odbiorców, cech produktu, cech wiadomości oraz strategii o typowych cechach, zatem jest to skutek, a nie przyczyna. W sytuacji odwrotnej strategia traci siłę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego