Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wcześniej mówiliśmy, wybór właściwego stylu reklamy. Na tę decyzję wpływają różne czynniki, m.in. cele wyznaczone reklamie przez same przedsiębiorstwa, cechy produktu, ale także uwarunkowania na rynku działania firmy. Z uwarunkowań społeczno-kulturowych, które były już także wcześniej charakteryzowane, wynikają zróżnicowane style reklamy, jakie powinny być preferowane w różnych krajach Unii Europejskiej. Oto krótka ich charakterystyka w odniesieniu do wybranych krajów w porównaniu z USA. Znaczenie różnych stylów reklamy w wymienionych krajach jest także związane z preferowanymi środkami przekazu reklamowego. Dominacja prasy w Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli
wcześniej mówiliśmy, wybór właściwego stylu reklamy. Na tę decyzję wpływają różne czynniki, m.in. cele wyznaczone reklamie przez same przedsiębiorstwa, cechy produktu, ale także uwarunkowania na rynku działania firmy. Z uwarunkowań społeczno-kulturowych, które były już także wcześniej charakteryzowane, wynikają zróżnicowane style reklamy, jakie powinny być preferowane w różnych krajach Unii Europejskiej. Oto krótka ich charakterystyka w odniesieniu do wybranych krajów w porównaniu z USA. Znaczenie różnych stylów reklamy w wymienionych krajach jest także związane z preferowanymi środkami przekazu reklamowego. Dominacja prasy w Niemczech, jako środka oddziaływania reklamowego i większe jej znaczenie w tym kontekście od telewizji, wpływają na wzrost roli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego