Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
Kąt ten jest sumą kątów, o jakie obraca się nadwozie w trakcie poszczególnych faz obrotu (rys. 11.7), zatem

Wzór ten określa kąt, o jaki musi obrócić się nadwozie w trakcie fazy ruchu ustalonego, aby osiągnąć całkowity kąt obrotu . Został w nim pominięty składnik 1, ponieważ jest zawarty w 2.
Uwzględniając (11.24), (11.25) i (11.27) oraz to, że nadwozie wykonuje obrót w obie strony zależność (11.28), można przedstawić w postaci [38]

Na tej podstawie oraz na podstawie (11.23), (11.25) i (11.26), można napisać

gdzie T całkowity czas obrotu nadwozia w obie strony, J1 masowy
Kąt ten jest sumą kątów, o jakie obraca się nadwozie w trakcie poszczególnych faz obrotu (rys. 11.7), zatem<br>&lt;gap&gt;<br>Wzór ten określa kąt, o jaki musi obrócić się nadwozie w trakcie fazy ruchu ustalonego, aby osiągnąć całkowity kąt obrotu . Został w nim pominięty składnik 1, ponieważ jest zawarty w 2.<br>Uwzględniając (11.24), (11.25) i (11.27) oraz to, że nadwozie wykonuje obrót w obie strony zależność (11.28), można przedstawić w postaci [38]<br>&lt;gap&gt;<br>Na tej podstawie oraz na podstawie (11.23), (11.25) i (11.26), można napisać<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie T całkowity czas obrotu nadwozia w obie strony, J1 masowy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego