Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
a to daje jej 123. miejsce na 180. Co trzeba zrobić, by produkt stał się markowy?
- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać na jego potrzeby. Zatrudnić grupę specjalistów, którzy wiedzą, co robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję marki.
- W naszej branży trudno o reklamę. Nie możemy pokazywać wódki w telewizji, prasie. Tylko w centrach sprzedaży - dodaje R
a to daje jej 123. miejsce na 180. Co trzeba zrobić, by produkt stał się markowy? <br>- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać na jego potrzeby. Zatrudnić grupę specjalistów, którzy wiedzą, co robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&amp;S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję marki. <br>- W naszej branży trudno o reklamę. Nie możemy pokazywać wódki w telewizji, prasie. Tylko w centrach sprzedaży - dodaje R
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego