Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
rynku na homogeniczne zbiory odbiorców (rolników). Wyselekcjonowani odbiorcy wyróżniają się bądź to pewnymi cechami, bądź też otoczeniem, w którym prowadzą działalność produkcyjną (wpływa to na odrębności ich potrzeb oraz popytu). Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych różnic w zachowaniu się odbiorcy. W rezultacie uwzględnia się specyficzną sytuację rolnika, odnoszącą się do jego związków z danym produktem, a nie sytuacją przeciętną określoną np. przez ogólne cechy demograficzne.
Wyodrębnienie wspomnianych segmentów rynku przy zastosowaniu odpowiednich technik opiera się na uwzględnieniu różnych kombinacji kryteriów tej segmentacji. W tab. 6 podane zostały owe kryteria z zastosowaniu do
rynku na homogeniczne zbiory odbiorców (rolników). Wyselekcjonowani odbiorcy wyróżniają się bądź to pewnymi cechami, bądź też otoczeniem, w którym prowadzą działalność produkcyjną (wpływa to na odrębności ich potrzeb oraz popytu). Dzięki temu stanowić oni mogą dogodny cel strategii przedsiębiorstwa. Techniki segmentacji pozwalają na ujęcie zdezagregowanych różnic w zachowaniu się odbiorcy. W rezultacie uwzględnia się specyficzną sytuację rolnika, odnoszącą się do jego związków z danym produktem, a nie sytuacją przeciętną określoną np. przez ogólne cechy demograficzne.<br>Wyodrębnienie wspomnianych segmentów rynku przy zastosowaniu odpowiednich technik opiera się na uwzględnieniu różnych kombinacji kryteriów tej segmentacji. W tab. 6 podane zostały owe kryteria z zastosowaniu do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego