Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Komórki tanieją

Polacy kupili już 17,8 mln telefonów komórkowych. Większość z nich (ok. 10 mln) to aparaty z przedpłatą. W najbliższych miesiącach popyt na nie jeszcze wzrośnie, bo trzej najwięksi operatorzy zaczęli wreszcie naprawdę obniżać ceny. Największe wrażenie zrobiła ostatnio agresywna kampania reklamowa należącej do PTC nowej marki Heyah. Walka czerwonej łapy (Era) z żółtą ręką (Idea) oznacza niższe stawki za minutę rozmowy, tańsze esemesy oraz opłaty za rzeczywisty czas połączenia. I jak tu nie kochać konkurencji?

Nasze drogie piwo

Mimo niższych podatków w sąsiednich krajach Unii akcyza na piwo na razie nie spadnie. Krajowi producenci obawiają się wzrostu importu
Komórki tanieją&lt;/&gt;<br><br>Polacy kupili już 17,8 mln telefonów komórkowych. Większość z nich (ok. 10 mln) to aparaty z przedpłatą. W najbliższych miesiącach popyt na nie jeszcze wzrośnie, bo trzej najwięksi operatorzy zaczęli wreszcie naprawdę obniżać ceny. Największe wrażenie zrobiła ostatnio agresywna kampania reklamowa należącej do PTC nowej marki Heyah. Walka czerwonej łapy (Era) z żółtą ręką (Idea) oznacza niższe stawki za minutę rozmowy, tańsze esemesy oraz opłaty za rzeczywisty czas połączenia. I jak tu nie kochać konkurencji?<br><br>&lt;tit&gt;Nasze drogie piwo&lt;/&gt;<br><br>Mimo niższych podatków w sąsiednich krajach Unii akcyza na piwo na razie nie spadnie. Krajowi producenci obawiają się wzrostu importu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego