Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Ogólnie biorąc, znaczenie firm hurtowych w różnych krajach UE jest niejednakowe. Udział firm hurtowych czterech krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoch w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.
Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój firm handlowych, dysponujących wielkopłaszczyznowymi punktami sprzedaży, co jest szczególnie widoczne w handlu produktami spożywczymi
- funkcja hurtownika jako dostawcy traci w takiej sytuacji
Ogólnie biorąc, znaczenie firm hurtowych w różnych krajach UE jest niejednakowe. Udział firm hurtowych czterech krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoch w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.<br>Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój firm handlowych, dysponujących wielkopłaszczyznowymi punktami sprzedaży, co jest szczególnie widoczne w handlu produktami spożywczymi<br>- funkcja hurtownika jako dostawcy traci w takiej sytuacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego