Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
się markowy?
- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać na jego potrzeby. Zatrudnić grupę specjalistów, którzy wiedzą, co robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję marki.
- W naszej branży trudno o reklamę. Nie możemy pokazywać wódki w telewizji, prasie. Tylko w centrach sprzedaży - dodaje R. Jakubiuk.
Ostatnie badania rynku sprawiły, że Luksusowa trochę się zmieniła. Od 17 marca ma
się markowy? <br>- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać na jego potrzeby. Zatrudnić grupę specjalistów, którzy wiedzą, co robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&amp;S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję marki. <br>- W naszej branży trudno o reklamę. Nie możemy pokazywać wódki w telewizji, prasie. Tylko w centrach sprzedaży - dodaje R. Jakubiuk. <br>Ostatnie badania rynku sprawiły, że Luksusowa trochę się zmieniła. Od 17 marca ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego