Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np. mniejsze podatki na benzynę bezołowiową.
Wspomniane wcześniej 7 sfer polityki proekologicznej dokładnie przedstawiają się następująco.
W odniesieniu do ochrony czystości powietrza zwraca się szczególną uwagę na: zanieczyszczenia takimi gazami i substancjami, jak tlenek azotu, ołowiu, azbest i dym, zagrożenia ze strony produktów mogących silnie zanieczyszczać środowisko, jak np. produkty naftowe, zagrożenia dla środowiska ze strony szczególnie
czy w krajach Azji. Oprócz prawnych wymogów dotyczących działań proekologicznych przedsiębiorstw, w ramach Unii Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np. mniejsze podatki na benzynę bezołowiową.<br>Wspomniane wcześniej 7 sfer polityki proekologicznej dokładnie przedstawiają się następująco.<br>W odniesieniu do ochrony czystości powietrza zwraca się szczególną uwagę na: zanieczyszczenia takimi gazami i substancjami, jak tlenek azotu, ołowiu, azbest i dym, zagrożenia ze strony produktów mogących silnie zanieczyszczać środowisko, jak np. produkty naftowe, zagrożenia dla środowiska ze strony szczególnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego