Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
prognoz Euromonitora, do końca 2000 r. roczna sprzedaż pachnideł wzrośnie do 21,6 mld USD. Głównie dzięki mieszkańcom Azji, którzy coraz śmielej naśladują zachodni styl życia. Producenci mogą też liczyć na zwiększone zainteresowanie odbiorców w krajach arabskich i Afryce Południowej. Nie powinni natomiast liczyć na gigantyczny wzrost w Europie Zachodniej. Wyjątkowo silna konkurencja sprawia, że dostarczane na ten rynek kosmetyki są coraz wydajniejsze i coraz lepszej jakości - oceniają eksperci Euromonitora. Skutek? Konsumenci dłużej używają jednego zapachu i rzadziej kupują nowości. Początek szaleństwa w przemyśle perfumeryjnym to połowa lat 80., gdy rynek przeżywał nie spotykaną wcześniej ekspansję kosmetyków i środków higieny osobistej
prognoz Euromonitora, do końca 2000 r. roczna sprzedaż pachnideł wzrośnie do 21,6 mld USD. Głównie dzięki mieszkańcom Azji, którzy coraz śmielej naśladują zachodni styl życia. Producenci mogą też liczyć na zwiększone zainteresowanie odbiorców w krajach arabskich i Afryce Południowej. Nie powinni natomiast liczyć na gigantyczny wzrost w Europie Zachodniej. Wyjątkowo silna konkurencja sprawia, że dostarczane na ten rynek kosmetyki są coraz wydajniejsze i coraz lepszej jakości - oceniają eksperci Euromonitora. Skutek? Konsumenci dłużej używają jednego zapachu i rzadziej kupują nowości. Początek szaleństwa w przemyśle perfumeryjnym to połowa lat 80., gdy rynek przeżywał nie spotykaną wcześniej ekspansję kosmetyków i środków higieny osobistej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego