Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
braku orientacji, spadło nieco podczas krytycznej sesji IV, a następnie systematycznie rosło, podobnie jak aktywność, zmniejszając się jednak nieco podczas ostatniej sesji, kiedy to potrzeba pełnej integracji została zablokowana przez frustrację.

Empatia rosła szybko aż do końca, z jednym tylko zachwianiem podczas krytycznej sesji IV.

Zasadnicza norma grupowa według trenerów
Wyrażać otwarcie uczucia pozytywne i negatywne, okazując empatię

Podstawowe role grupowe

Lider aktywny: Blanka, Stasia (elementy roli), Alicja (elementy roli)
Lider nawigator: Barbara
Lider emocjonalny: Agnieszka, Barbara (elementy roli)
Buntownik: Blanka, Alicja
Kozioł ofiarny: Zyta, Alicja, Stasia
Dewiant zaopiekowany: Asia

ROZDZIAŁ DZIEWIĄTY

Rola trenera

Przeanalizujmy teraz na podstawie materiału pracy grup
braku orientacji, spadło nieco podczas krytycznej sesji IV, a następnie systematycznie rosło, podobnie jak aktywność, zmniejszając się jednak nieco podczas ostatniej sesji, kiedy to potrzeba pełnej integracji została zablokowana przez frustrację.<br><br>Empatia rosła szybko aż do końca, z jednym tylko zachwianiem podczas krytycznej sesji IV.<br><br>&lt;tit&gt;Zasadnicza norma grupowa według trenerów&lt;/&gt;<br>Wyrażać otwarcie uczucia pozytywne i negatywne, okazując empatię<br><br>&lt;tit&gt;Podstawowe role grupowe&lt;/&gt;<br><br>Lider aktywny: Blanka, Stasia (elementy roli), Alicja (elementy roli)<br>Lider nawigator: Barbara<br>Lider emocjonalny: Agnieszka, Barbara (elementy roli)<br>Buntownik: Blanka, Alicja<br>Kozioł ofiarny: Zyta, Alicja, Stasia<br>Dewiant zaopiekowany: Asia<br><br>&lt;tit&gt;ROZDZIAŁ DZIEWIĄTY<br><br>Rola trenera&lt;/&gt;<br><br>Przeanalizujmy teraz na podstawie materiału pracy grup
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego