Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklama telewizji kablowej
Rok: 2000
że podwyżka abonamentu, którą tak długo odkładaliśmy, nie przekracza ceny biletu do kina. Za tę kwotę, przy naszym pośrednictwie i bez konieczności wychodzenia z domu, obejrzycie Państwo najlepsze programy telewizyjne i filmy produkowane na całym świecie.
Dokładamy wszelkich starań, by dostarczyć Państwu jak najwięcej zadowolenia z korzystania z naszych usług. Zlecamy wyspecjalizowanym agencjom badania rynku przeprowadzanie analiz dotyczących i oczekiwań naszych Abonentów. Wynika z nich, że większość z Państwa spędza z nami od dwóch do czterech godzin dziennie. Telewizja kablowa jest dziś nieodłącznym elementem codziennego życia warszawskich rodzin. Z przeprowadzonych badań wynika, że szczególnie cenicie sobie Państwo naszą różnorodność programową oraz
że podwyżka abonamentu, którą tak długo odkładaliśmy, nie przekracza ceny biletu do kina. Za tę kwotę, przy naszym pośrednictwie i bez konieczności wychodzenia z domu, obejrzycie Państwo najlepsze programy telewizyjne i filmy produkowane na całym świecie.<br>Dokładamy wszelkich starań, by dostarczyć Państwu jak najwięcej zadowolenia z korzystania z naszych usług. Zlecamy wyspecjalizowanym agencjom badania rynku przeprowadzanie analiz dotyczących i oczekiwań naszych Abonentów. Wynika z nich, że większość z Państwa spędza z nami od dwóch do czterech godzin dziennie. Telewizja kablowa jest dziś nieodłącznym elementem codziennego życia warszawskich rodzin. Z przeprowadzonych badań wynika, że szczególnie cenicie sobie Państwo naszą różnorodność programową oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego